• Door naar de hoofd inhoud
  • Skip to header right navigation
  • Skip to site footer

Mulder Communicatie

Communicatieadvies, training en coaching

  • Home
  • Marian
  • Voor wie
  • Advies & management
  • Coaching
  • Training
  • Contact

Training

‘Jezelf beter leren kennen en leren van elkaar in een ontspannen sfeer’

Ik geef interactieve leiderschaps- en communicatietrainingen aan adviseurs en leidinggevenden voor diverse bedrijven. Voorbeelden zijn Vivium Zorggroep, Hogeschool Utrecht en PLUS Retail. De trainingen zijn op maat en voor iedereen. Een training kan een dagdeel beslaan, een dag, of een langer traject zijn. Coachgesprekken zijn vaak een onderdeel van de training. Bij de trainingen staat persoonlijk leiderschap centraal: alles begint immers bij jou. De trainingen zijn op het snijvlak van communicatie en psychologie.

Na de trainingen persoonlijk leiderschap of leiderschapscommunicatie hebben deelnemers meer (zelf) kennis, en zijn ze (zelf)bewuster. Ze hebben meer inzicht in hun drijfveren, overtuigingen en handelen. Het zelfvertrouwen vertaalt zich in meer rust, vrolijkheid, energie en balans. Ook hebben deelnemers meer kennis over communicatie en tools om goed te communiceren.

Voor supermarktketen PLUS Retail verzorg ik in opdracht van Carper inmiddels veertien jaar leiderschapstrajecten voor de leidinggevenden in de winkels. Het traject duurt ca 6-7 maanden per groep.

“Marian is een heel goede trainer! Ze toont oprechte interesse, ze vraagt heel ver door zodat ze bij de kern uitkomt. Daardoor kon ze me goed helpen. Ze is heel duidelijk en altijd bereikbaar om me te woord te staan.”

Jessica, PLUS, maart 2024

⇧
CONTACT

Mulder Communicatie ・ 06-10488774 ・ ・

© 2025 ・Website: DKF ・ Privacyverklaring

Beheer cookie toestemming
Mulder Communicatie plaatst cookies om de website goed te laten functioneren en om inzicht te krijgen in het bezoek aan de website. Lees het cookiebeleid voor meer informatie.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}